eSports - The big numbers for marketing people
Se da urmatorul brief - vrem sa ajungem la barbatii intre 21 si 34 de ani din US si EU. Nu vrem sa ignoram domnisoarele, dar split-ul sa fie 70% barbati - 30 % femei. Peste 70% sa aiba un job full time destul de bine platit si mai mult de jumatate dintre acestia sa fie casatoriti. In plus, peste 20% sa fie obisnuiti sa lase online lunar sume importante pentru entertainment. Bonus - nu ne dorim o aventura de o noapte. Vrem sa fim in his face cam 40 de ore pe luna. Ah, era sa uit. Vrem un reach de 70 de milioane. Unde gasim asa ceva?
TV? - prea scum!
eSports? - hmmm we could.
Imaginile sunt luate de aici, iar studiul il gasesti la downloadat aici.
Singura observatie pe care o mai fac la final - doua brand-uri mari au inteles dinamismul si potentialul sportului electronic, iar ca urmare organizeaza sau sponsorizeaza competitii mari de jocuri. E vorba de Intel (de vreo 2-3 ani) si Coca-Cola (anul trecut si anul acesta).
TV? - prea scum!
eSports? - hmmm we could.
Imaginile sunt luate de aici, iar studiul il gasesti la downloadat aici.
Singura observatie pe care o mai fac la final - doua brand-uri mari au inteles dinamismul si potentialul sportului electronic, iar ca urmare organizeaza sau sponsorizeaza competitii mari de jocuri. E vorba de Intel (de vreo 2-3 ani) si Coca-Cola (anul trecut si anul acesta).
Comentarii
Trimiteți un comentariu