Cum esuezi in advertising sa te ridici la nivelul hype-ului creat
Nu obisnuiesc sa critic lucrarile altor agentii, dar in cazul de fata voi face o exceptie. Este aproape imposibil sa esuezi cu o astfel de idee. Totusi, au reusit sa strice orice urma de genialitate.
E vorba de KUKA Robotics ce au lansat pe 9 februarie acest trailer/teaser:
Exciting, nu? Cum ai putea sa strici asta?
E clasica batalie intre om si masina. E laitmotivul prezent in aproape fiecare productie SF. Ai in '97 un exemplu asemanator ce a ramas in istoria colectiva (Deep Blue vs Kasparov). Toate stelele s-au aliniat pentru ca KUKA sa fie HAL-ul al acestei generatii. Cum poti sa esuezi cu asa ceva?
Simplu:
E vorba de KUKA Robotics ce au lansat pe 9 februarie acest trailer/teaser:
Exciting, nu? Cum ai putea sa strici asta?
E clasica batalie intre om si masina. E laitmotivul prezent in aproape fiecare productie SF. Ai in '97 un exemplu asemanator ce a ramas in istoria colectiva (Deep Blue vs Kasparov). Toate stelele s-au aliniat pentru ca KUKA sa fie HAL-ul al acestei generatii. Cum poti sa esuezi cu asa ceva?
Simplu:
- nu le dai oamenilor un meci live in care sa traiasca drama limitarii umane
- produsul tau nu este cel prezentat, drept urmare trisezi si faci un blat
- prezinti cel mai rapid robot din lume in slow motion
- pui prea mult accent pe factorul uman
- alegi un mod dramatic de filmare pentru un eveniment lipsit de orice incarcare emotionala (pentru ca e fake)
- folosesti CGI pentru a prezenta un produs real ce in teorie nu ar avea nevoie de aceasta cosmetizare
Asta au reusit sa faca azi cei de la KUKA. Toate reactiile pe care le-am urmarit vorbesc de un cacat de reclama, dezamagire sau despre asteptari spulberate. Despre dezamagire vorbesc si eu. Era o idee geniala ce se potrivea perfect cu produsul.
Duel-ul il puteti vedea aici si reprezinta aproape 4 minute de scarba si deziluzie. Pentru mai multa dezamagire poti sa vezi making of-ul aici.
So close Kuka ... so close.
Comentarii
Trimiteți un comentariu